Se først om svaret på dit spørgsmål kan findes iblandt de oftest stillede spørgsmål her:
For at oprette en vagt, skal du oprette eller have oprettet et event. (Se opret event) Tryk herefter på det event, hvor du vil tilknytte/tilføje en vagt – Tryk på feltet ”Opret vagter” – Udfyld vagttypen og herefter oplysningerne om vagten og tilføj antal ønskede frivillig til denne vagt – Afslut med Færdig i bunden.
Find vagten under event – tryk *se alle* – Her åbnes alle tilknyttede vagttyper på dette event – Vælg den vagt du vil slette og swipe til venstre og tryk på rødt felt -Slet.
Find det event, som du vil redigere, ved at trykke på den fra Dashboard eller i menu fanen "Events". -Tryk på det Event, hvor du vil redigere en vagt - Tryk på den vagt, du gerne vil redigere - Vagten bliver nu synlig i højre side af skærmen(Web), hvor du trykker på blyanten i top højre hjørne. - Nu kan du redigere tidspunkt, lokation og antal pladser på vagten.
Ja, det kan du som udgangs punkt godt. Det kræver dog at den frivillige er medlem af din forening. Hvis du har oprettet dit event som lukket event for en gruppe, at den frivillige er med i en eller den valgte gruppe til det lukkede event.
Tryk på fanen Events – Herefter tryk på opret Event som er en blå fane – Udfyld oplysninger for eventet og tryk på den blå fane i bunden, hvor der står Færdig. Hvis du ikke ved oprettelsen af din forening, fik lavet forskellige event kategorier, med tilhørende vagtkategorier, så vil vi altid anbefale at i gør dette. Så bliver oprettelses fasen ens og nemmere, med de for udfyldte oplysninger om Events og vagter.
Tryk på Event til venstre i menuen – Vælg det event du vil slette og tryk på de 3 prikker helt til højre og vælg – Slet event.
Tryk på menu fanen Events - Tryk på den sidste blå fane "Tidligere" - Tryk herefter på det Event du gerne vil duplikér. - Tryk på den blå fane i bunden af det åbnede Event "Duplikér Event" - Som det første skal du ændre tidspunktet for hele Eventet. Tryk derfor på "Ændre tidspunkt for hele Eventet" (De tilknyttede vagter, ændre sig efter det tidspunkt du sætter) Fx Har du oprettet et Event fra mandag kl. 08.00 til søndag kl. 22.00, lavet vagter hverdag kl. 18.00 - Så sætter du datoen en uge frem og tidspunktet til mandag 08.00 og afslutning søndag kl. 22.00 og de tilknyttede vagter blive i den nye uge også kl. 18.00) -Husk også at fjerne de frivillige som var på vagten sidste uge, hvis de ikke skal inviteres igen. - Tryk på de enkelte vagter og tryk derefter "Fjern invitation"
Når jeres Event er overstået, rykkes Eventet automatisk over i gruppen "Events til afslutning" på Dashboard. Hvis du står i menu punktet Events, er den i fanegruppen "Mangler afslutning". - Du trykker på det overstået Event og kommer nu ind i Eventet. - Hvis Eventet er klar til afslutning, er der en lang grøn fane i bunden, hvor der står "Afslut Event?". -Den kan du trykke på og skal bekræfte, at du vil afslutte. - HUSK at de overstået vagter skal godkendes, dette gør du nemmest ved at trykke på firkanten med flyben(Godkend alle vagter), som du finder i toppen til venstre. - Her skal du også bekræfte om du vil gøre dette. - Du kan også manuelt godkende alle vagter separat, ved at trykke ind på hver vagt.
Find det event, som du vil redigere, enten fra Dashboard eller fra menu fanen "Events". - Tryk på eventet og i højre top, trykker du på blyanten. - Du kan nu redigere eventets navn, tidspunkt, lokation og beskrivelse. - HUSK at trykke "Gem ændringer"
Det er ikke muligt at invitere brugere via websitet, men man kan altid opfordre sine medlemmer til at blive medlem af sin forening (evt. via nyhedsbrev, facebook, instagram eller andre sociale medier) \ Du kan få frivillige, hvis de selv ansøger medlemskab, som foreningen skal godkende, eller hvis et event er oprettet som åbent, og den frivillige tager en vagt. Så bliver den frivillige automatisk medlem af foreningen.
Tryk på frivillige i menuen – Tryk på den frivillige, du vil i kontakt med – Tryk herefter på Chat med .... – Her kan du skrive en chat besked til den frivillige.
Du kan på nuværende tidspunkt, ikke chatte med en gruppe. Du kan kun chatte med enkelte personer – Se Hvordan kan jeg chatte med en frivillig
Ranglisten viser dig på månedsbasis eller årsbasis, hvor mange timer hver frivillige har arbejdet. På ranglisten fremgår kun frivillige fra din forening.
Tryk på Konto – Slet min bruger – du bliver bedt om at bekræfte, at du gerne vil slette din bruger.
Bemærk, at gør du dette, bliver alle frivillige slettet fra din forening og alt historik forsvinder.
Tryk på konto – Tryk på Vælg profil billede og vælg hvilket billedet som du vil tilføje.
Tryk på konto - Tryk i feltet, som du vil redigere - Husk at trykke gem.
Man kan kun oprette en forening via websitet unitii.dk
Du kan på nuværende tidspunkt, ikke chatte med en gruppe. Du kan kun chatte med enkelte personer – Se Hvordan kan jeg chatte med en frivillig
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Bjerglide 34
7330 Brande
Danmark
CVR.: 40035281
© 2022 Unitii - Design af LittleGiants